Please don`t leave me

Idag har vi då varit i Glava hela dagen.. Har inte gjort ett dugg förutom hälsat på syrran en sväng innan dom åkte på dop. Varit rätt trött idag faktiskt. I morgon är det måndag igen då :/ Å Doffe jobbar förmiddan mån,tis och ons. Sen eftermidda tor och fre.
Tal på något helt annat då, så kolla jag förut vad vi köpt för julklappar till barnen och hur många. Å till Natalie har vi köpt 9 st, Tindra 4 och Emil 4. Det är på något sätt lättare å köpa till Natalie tycker jag. Men jag måste köpa mer till iaf Emil nu först å främst. Tindra är ju inte medveten ändå direkt. Men några till, till henne får de att bli. Måste ju förbereda mig inför trippen till ullared så jag vet hur många jag redan köpt =) Så där ska jag köpa resten till alla. Om jag får tag på de då vill säga. =) Ååh vad jag längtar! Hoppas det inte är allt för mycke folk bara, vilket de säkert är. De brukar de ju vara. Så därför ska vi åka på en månda så de kanske inte är såå mycke iaf.

Nu på kvällen har vi haft söndagsmys med chips och popcorn (fy på mig!) Men jag har redan fuskat under veckan ändå, men i morgon är det nya tag bannemej! =)
Ååh i morgon hoppas jag att jag å Sanna ska kunna göra den där hemliga grejen oxå ;)

*KRAM*


Jag har försökt så många gånger å gjort en inbakad fläta på Natalie och äntligen lyckades jag! =) Rätt bra iaf ;p


Kommentarer
Postat av: Yvonne Elb

Naaaaw, va fint det blev!! Passar ju på en prinsessa också!! <3

2009-11-21 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0