Beccus Peccus <3 Sannus Pannus ;)

I går, i går min vänner då va min brutta här =) Så OTROLIGT KUL att få träffa henne igen! Vi satt å prata till kl 02.00 i natt ungefär. Herregud va vi har mycke att ta igen =) Vi planerar å ha en ute kväll snart oxå.. Eller iaf Sanna tycker ju att vi måste de! Sötnöten där <3
Jag tog massa bilder i går oxå men nu hittar jag inte sladden till kameran så jag får se om jag kan visa er senare idag. 

Trött är jag  kan jag ju jämt tala om, men det går att över ;p
 
Nu ska jag göra i ordning mig, för idag ska vi till Glava till pappa =) 

Jo förresten det va meningen att vi skulle fylla i tatueringarna i går, men han hade dubbelbokat oss så de blev inge. Och han kommer inte hit igen förrän om 4 VECKOR! =/ Så jag kan ju glömma att jag får min nya tatuering innan vi åker till Turkiet. Jag vill ju kunna sola där nere så det får bli efter. Lite tråkigt, men sånt e livet. 

Puss å kram!
  

Kommentarer
Postat av: Sannus

Ja det var kul att ses igen! Myyyyyycket viktigt att prata om ;P

2010-04-10 @ 12:28:26
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0