Jojjomensan

Det blev inge godisköp med mamma förut. Jag åkte iväg själv ist. Nästan 2½ kilo blev de! Haha :p Men det blev ju över lite då ;)  Tvättat har vi gjort idag med (glömde att skriva de förut). Och Doffe är nere och hämtar det sista nu.

Jag har även hämtat ut ett paket från Yves Rocher. Som innehöll bla, sololja, fot peeling, fotcreme deo, och lite gratis produkter m.m. Alltid kul ;) Jo oxå träna jag förut, stod på steppen i ungefär 45 min. Svettigt å skönt de ;)


Och jag tittade på ett avsnitt med Dating in the dark på datorn under tiden, då slipper man tänka på att det är så jobbigt. Har ni sett de programmet? Det är iaf jätte bra och ni kan se det gratis på Kanal5,  om ni missat det på Teven. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0