Min Fina lillasyster <3

Efter att jag varit med mamma och hämtat passen så följde jag med henne hem en sväng. Va inte där så länge innan jag va tvungen att åka och hämta barnen på dagis. Och Alexandra ville färga håret idag så jag erbjöd mig att göra det så hon följde med oss hem :) Så man kan säga att hon har fått en "skönhetsbehandling" av mig, då jag färga och klippte håret + färga och noppa ögonbrynen på henne. Det blev bra!  Fint väder blev det ju oxå :) Så vi satt ute på balkongen och färgade, hur skönt? 



Denna bilden är inte från i dag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gött att sitta ute på balkongen! :) Jag vet inte riktigt när jag åker, ska nog försöka åka vid fem tror jag:)

2010-04-29 @ 20:50:50
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: din älskade lillasyster!<3

älskar dig med! ;D <333333

2010-05-02 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0