Nu känns det bättre, tack

Morning morning på er =)

Idag känns allt mycke bättre och Doffe blev bättre av all soving i går oxå tror jag. Jag väckte honom vid 19.30 ungefär , tror jag? Så att vi kunde göra i ordning barnen och se på film. Så det vart Twilight (vad annars?) ;) Vi har kollat på New moon i 2 kvällar före det så man kanske får variera sig lite :p  Hehe. Nej snart blir det te å väcka Doffe och Natalie (Emil är redan vaken), dom kan ju inte sova hela dagen heller ;p  Tindra kom upp nyss men somna om i soffan nu. Fisrompa mi <3  Och själv börjar jag bli jätte hungrig, så det är bäst att äta nåt snart.. antar jag =)  

Sen när jag har ätit, väckt dom och duschat så ska jag ner och sola har jag tänkt =) Gud så skönt! Sen vet jag inte vad det blir mer idag.  Kanske tar en sväng till ankdammen med barnen oxå, då vi har lite gammalt bröd. Bäst innan det möglar ;) 

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0