Popa :)

Natalies första skoldag gick bra :) Jag fråga om hon lekt med någon, och det va ju förstås Ebba :) Söta dom va, för när vi kom till skolan så träffades dom och sen sprang dom iväg hand i hand. Gulligt!

Ja iaf, Natalie berättade lite vad hon gjort och så sa hon såhär:

"När jag satt på ormen (en målad orm på gården) så kom det fram några. Och så fråga dom va jag heter. Och så sa jag att jag hette Natalie. Och sen fråga dom vilken klass jag gick i. Men då gick jag bara för jag vet inte vilken klass jag går i."

Skön väl? Haha! När jag berätta detta för Doffe så tyckte han synd om Natalie som blir likt mig. Ha? Vad menar han med de? ;) 


Hörde ett nytt ord av Tindra igår oxå :) Nämligen rumpa, som hon sa medans hon "smiskade" på Doffes, hehe. Fast hon säger på hennes språk då, så "popa" blir det. Bara SÅ gulligt!

Jag ska nog sticka ner snart och se om det finns nåt tikskydd på djuraffären.

Ha en bra dag!!


En ängel Sanna fick av mig i julklapp, tror jag de va. Med texten:
"Good friends are like angels, you don't have so see them
to know they are there"



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0