Söndaaaaa

Vet ni? Imorgon gör Natalie sin första skoldag :) Spännande! Om hon inte spyr till morgonen vill säga.. Ja hon spydde ett par gånger på fredas morgon och sen vid 1 på natten ett par gånger till. Vaknar på lörda morgon och då börjar Tindra spy. Några gånger bara oxå. Men sen börjar Daisy spy ett flertal gånger oxå :-S Sen i morse vakna jag igen av att Tindra spyr....igen. Hon höll på i någon timme idag. Usch jag fattar inte. Vi ringde ju verkstan och dom skulle skicka en tid för dom hade ingen till veckan eller hur det va. Kan väl ta lång tid de, säkert. Iaf, vi skulle åka in akut om det blev värre och så. Dret grejer säger ja.

Aja vi har iaf varit hos pappa idag. Och Tindra har inte varit så pigg, inte ätit nåt mer än ett par mariekex. Förrän typ 1 timme sen då åt hon en flaska välling. Hoppas det går bra till morgonen...för alla! För så här kan det inte fortsätta!

Ja vad mer händer till veckan då? Doffe är äntligen ledig sen hur länge som helst. Och Emil&Tindra börjar dagis på onsda :) Jag ska väl försöka hinna med att träna så mycke som möjligt på gymmet oxå. Har inte varit där än sen jag skaffa kortet. OCh sen ska vi, eller vi och vi, pappa och Doffe laga min bil för den ska besiktas snart. Men det blir nog till helgen de antagligen. Det spörs.

Nej nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imöra.

Gonatt!

Här är min rosa skönhet <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0