A list

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Orka gå och hämta en? Nej! ;p

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Me, myself & Hiv

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ 21.20

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Teven och Tindra som hoppar runt och är pigg 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag hämtade barnen från dagis förut  

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar :)

8. Vad har du på dig?
Mina nya goa pyjamasbyxor och en "snyggare" t-shirt jag köpte i Turkiet med knappar hela vägen på ryggen 

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja, att jag hade en kanin och ett marsvin

10. När skrattade du senast?
Hm, vet inte.. 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
A lot ;p Men iaf 6 Elvis tavlor, 1 ängel, en tavla med barnen över soffan, 2 tavlor med blommor över teven och 2 lampor bredvid de tavlorna  

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej jag tror inte det.... mig själv?  

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Vet inte riktigt, att jag ger tråkiga svar kanske. 

14. Vilken var den senaste film du såg?
Det va en på teven igår men såg aldrig vad den hette och kommer inte ihåg vilken kanal den gick på.. Men bra var den :) 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Prio 1: HUS sen massa saker till huset, kläder och massa mer :)  

16. Tycker du om att dansa?
Jepp, men om jag är nåt värst bra vet jag inte men :p 

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hehe, de jag har heter Natalie, Emil och Tindra och om vi får en flicka till så vet jag men det berättar jag inte förrän det är aktuellt :) Och om vi skulle få en pojke så vet jag inte.

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands
OooJA :)



Kommentarer
Postat av: Sannus

HAHAHAHAHA!!!



andas



Me, myself & HIV?!?!?



HAHHAHA djupa andetag

2010-12-01 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0