Bullshit

Godmorg... dag min små fisar :) Tänkte hinna med ett litet inlägg nu innan jag går ut och åker pulka med barnen. Senare ska vi ju till svärmor och fira min svåger som jag skrev och då skulle hon bjuda på mat, gott känner jag :)  

Ni vet det där om sockerfritt fram till jul? Jag säger bara HAHAHA pyttsan! Typ dagen efter så var alla föräldrar bjudna på fika till Natalies skola och då slank det att ner en lussekatt och pepparkaka för oss båda :p Och så köpte jag ischoklad till barnen igår som vi oxå har ätit av så ja ingen vann kan jag ju säga då, vi hamna på delad förlorarplats. Haha!   

Nej dags att gå ut nu tror jag, måste ju packa present och barnen ska duscha innan vi åker.



Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0