For the first time

Jag älskar att få reklam i brevlådan, och sa till pappa när vi va i Karlstad att istället för sådana klisterlappar som det står " ingen reklam tack" så skulle det stå "inga räkningar tack". Mycke bättre med reklam än räkningar, tycker ni inte? 


Godmorgon förresten! :) Doffe har precis åkt med barnen till dagis/skolan och jag ska snart börja noppa mina ögonbryn, annars kan jag inte visa mig idag. För jag passa på att färga dom igår när vi färga håret. Och ni ska se va roligt de ser ut! Fast det får ni ju förstås inte, eller jag orkar inte ta kort rättare sagt ;p 
Jag ska till arbetsförmedlingen kl 11, men det hinner jag ju bli klar till... om jag inte segar mig vill säga.

Alltså shit va det snöar ute då! Tur att inte skolan ska lussa ute som dagis gör, fast det har kanske slutat till kvällen. Ska bli mysigt att se lucian sen!

Nej detta har jag inte tid  med nu :p Ha en bra dag i snöovädret eller om det inte snöar hos er så ha en bra dag ändå :)

  Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha och där kom förklaringen till varför du hade knökat på lusselinnena över overallerna ;)

2010-12-16 @ 12:04:10
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0