HÄRMAPOR kallas det

och det är en del bra på att va har jag märkt ;p Höhö

För typ 45 min sen så åkte Klara (Natalies kompis) hem. Dom har lekt och dolat med de ena och de andra, eller ja inte så mycke då. I slutet här så drog dom ut alla böcker och byggde å grejsa :) Men nu är allt i sin ordning igen och jag vet inte riktigt vad man ska göra nu.. Har ju hängt upp nya gardiner i barnens rum idag och fått upp staken och städat så det har blivit lite mysigare. Dom ska få lägga sig i sina sängar idag så läser jag för dom, och förhoppningsvis så somnar dom till det. Dom brukar få somna i soffan och sova där, men nu får man försöka ta tag i det här! 

Ikväll ska jag se på Jamie Oliver på 5an, han är så härlig tycker jag. Och sen så är han i Stockholm i det programmet och det ska bli lite kul å se :)

Nej men det är väl dags att börja göra iordning barnen lite smått inför natten. Som att duscha och ge kvällsmat, det tar ju trots allt lite tid!

  


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Härmapor finns det gott om, ja, det är så tråkigt när dom snor ens idéer hela tiden, riktigt irriterande, faktiskt!! :/

2010-12-09 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0