Lucia

Hej på er!

Under förmiddan idag så har jag varit på ett möte på arbetsförmedlingen. Jobbgaranti för ungdomar heter det som vi fick info om. Och tacka såklart ja till det, för vill gärna komma ut på praktik då jag inte lyckats hitta nåt jobb. En praktik leder förhoppningsvis till ett jobb! :) Om inte annat så är det en erfarenhet! Och sånt gillar vi :)  Yes box, sen har jag inte gjort så mycke mer tills jag hämta barnen. Jag ska börja med mat direkt jag skrivit klart inlägget här, för kl 5 är det Luciafirande på dagis. Och måste stryka klänningar innan och sånt. Så det blir lite bråttom ser jag nu när klockan måste gå så fort ;p 
Sen till nåt mindre kul..
Någon av katterna har hoppat in i Tindras byrå och kissat på hennes byxor, nice känner jag. Så jag la dom i blöt med tvättmedel men det jämt stinker, så får nog åka till mamma en sväng sen och låna hennes tvättmaskin. Och hoppas att lukten försvinner!

Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0