Nothing at all

Hejsan hejsan hejsan! :)

Idag har jag och Doffe tränat, det kändes tungt och allmänt jobbigt. Men har haft ett uppehåll på typ 2 veckor så kroppen har väl gått in i ett viloläge, så det gäller väl att tvinga sig iväg så man får lite energi igen. Sen åkte vi till mamma för vi hämta en del av Tindras byxor som vi tvättat där. Och så handla vi mat så vi åt där oxå :) Sen vi kom hem så har vi färgat håret för fullt, både jag, Doffe och Sanna. Ja Sanna kom till mamma och åt där oxå så följde hon med oss hem efter.  Och nu testar jag att göra slingor i mitt svarta hår, fast bara några fram i luggen. Ja vi får väl se hur det blir, om det ens bleker nåt.  

Jaja det var vad jag har gjort idag, not so much alltså.

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0