Sockerfritt fram till jul

Idag börjar allvaret hörrni! 14 dagar helt sockerfritt, undra hur det ska gå? Jag och älsklingen gjorde upp igår att vi ska se vem som klarar det, utan godis, dricka, kakor, bullar, chips ja you name it! Inget sånt får vi äta... Men tror nog att han har det lite enklare då han har diabetes och är van att inte äta så mycke sött, jag å andra sidan är ju lite beroende. Fast kan klara mig en vecka lätt men på helgen ska det att va lite, och sen KAN det bli lite här och lite där under veckorna ibland oxå då ;O Men inte så mycke.. Men nu fram till jul tävlar vi från och med idag. Och jag ska banne mig INTE för jag ska KLARA det här! Så är det!


 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det fixar du, vettu, även om jag totaaalt förstår om du skulle få lite abstinens o så!! ;)))

2010-12-08 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0