Stora staden

Har inte gjort så mycke mer idag än att tränat och kollat till Sannas kanin. Hon är ju i New york nu i en vecka över nyår, och jag är inte ett dugg avis ;p  Det lär ju dock va massvis med snö där nu, vad jag har sett på nyheterna iaf. Men kan ju hoppas för hennes skull att det inte blir nåt mer snöoväder. För att komma dit så fick hon ju ta flyget till washington och sen vidare med bil eller tåg (vet inte vilket) till New york pga ovädret. Men nu är hon där iaf :) 

Jag har kommit på vad mitt nyårslöfte ska va. Vill ni veta? va? va? va? ;) Okey då, bara för att jag är så snäll :D
Att jag ska ägna minst en timma varje dag och göra nåt med barnen. Är väldigt dålig på det och tycker egentligen att det är väldigt tråkigt att leka. Men det ska väl kunna gå och hitta på lite olika saker. Om inte så har väl de förslag, med deras fantasi menar jag :) 

Nu ska jag gå och göra vettigare saker ;p

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0