I'm not scared just changing

Godmorgon!

Måste börja med att säga att maten vi fick hos svärmor igår var underbart god! Och så kladdkaka på det, ja det satt bra i magen vill jag lova :)

Nu under morgonen efter vi lämnat Natalie på skolan så drog jag och barnen iväg och handla lite. När vi kom hem så gjorde jag äggröra, så jädra gott! Och strax ska jag sätta igång med disken. Inte så roligt men.. Och ikväll ska vi tvätta så det blir en mycke spännande dag men många händelser. Ja färga håret ska me and my love göra oxå då men nej inte så mycke mer än det :p  Jag skulle vilja börja packa in några julklappar oxå men inte när barnen är med helst. Så somnar dom tidigt kanske jag gör det, annars inte. Ja spännande som sagt!


Nu disken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0