52 romantiska veckor

Kan det va nåt för dig och din partner kanske?



Man ska turas om att skrapa ett kort varannan vecka, å sen har ni 1 vecka på er att överraska er partner med uppgiften på kortet. Låter trevligt väl?

Jag har faktiskt skickat efter denna från MYHEART  :) Tyckte det låt som en jätte bra idé nämligen, särskilt när man (som vi) har barn och kanske inte hinner med varandra särskilt mycke (typ aldrig) :p Så då kan man säga att vi får lite hjälp med att uppvakta varann 1 gång i veckan. Och även lite ideér med vad man kan göra. Pärry dä :) 

Så vi fick denna för några dagar sen och vi lottade om vem som skulle skrapa först, och det blev Doffe :) Så då skulle jag välja 1 av 4 alternativ som jag ville att han skulle göra för mig.

Myheart.se alltså :) En trevlig sida, mest bröllopsrelaterat, men finns annat kul oxå! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Det lät trevligt, men om jag hade ett sånt hade det nog blivit 2 veckor och sen hade det runnit ut i sanden =). Hoppas ni får ett romantiskt år :)

2010-02-04 @ 15:23:15
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0