Efter lördagen

Igår gick det faktiskt bra, blev inte så dålig. Fast de enda jag kan säga är att jag är rätt mörbultad i nacken. Men jag tycker att det är de värt :) Tråkigt då att inte alla hade kul men som tur är vart jag inte påverkad av de, hehe ;p

Doffe skulle egentligen va ledig idag men eftersom det hände en grej på jobbet förra veckan så har han fått han hoppa in å jobba extra, då dom är 1 man kort. Kan ju va bra då han måste jobba in lite komptimmar. I morgon är han iaf ledig :D :D 

Ja idag har vi inte gjort ett dugg kan man säga. Men det är väl som vanligt de.. Vad finns det att göra liksom? Noll fantasi har jag så de skriker om de. Men.. So what I´m still a rockstar! hahaha ;)

Tänkte lägga upp lite bilder men det krånglar. Får försöka sen igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0