Hej å hå

Så jäkla bra på å uppdatera, det är jag de ;P Igår va jag och Tindra en sväng till Frida. Riktigt trevligt å stri lite <3 Jag är bjuden på barnklädesparty till henne i Mars. Ska bli kul, så jag hoppas att jag kan! Sen fick vi sällskap av Doffes bror igår oxå, det tyckte barnen va jätte kul. Emil hade pratat om Alexander (som han heter) på dagis. Det är idolen de :)  Dom skulle tvinga honom att dega med dom hade Emil sagt, hehe. Och det hade INTE jag sagt till barnen *host host*. Inte för att han degade men det räckte med att han satt med bara.  Och så tvättade vi.

I dag har vi haft besök av Lena och sen kommer svärmora hit. Vi hade tänkt åka upp till farmor& farfar (Doffes) men dom svara inte. Så det blir nog inget av de idag. Handla ska vi göra snart. Men sen blir det nog inte att vi gör så mycke. Doffe åker å jobbar kl 10 ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0