Hej härliga sol!

Vilket härligt väder vi har idag! Man blir att bra gla :) Vi ska åka å grilla korv har vi tänkt. Men vart, det vet vi inte än :p  Fast Doffe ska väl stå halva dagen med att försöka starta sin bil som han köpte i förrgår. Ja en diesel, och vad jag har fattat så är dom svårstartade när det är kallt. Han skulle åka ner till palmviken och ist för å bara ta den rosa (min bil alltså) så MÅSTE han försöka starta sin, så det tar längre tid innan vi kommer iväg.. Hum.. Aja är man bilkåt så är man :p Haha! 

Nej nu ska jag få på barnen kläder (och mig själv) så får ni ha en underbar dag
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har han köpt för bil då ?

hoppas ni haft en bra dag, kram

2010-02-21 @ 22:09:25
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Becca

Han har köpt en svart 240, skattefri. Så den ä litt gammel :p Hehe. Men nu har han fått en sån han alltid velat ha :)



Tack det har vi :)

2010-02-21 @ 22:42:30
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0