Min dag

Det va meningen att jag och Lena skulle sola idag, men de vart inge med de. Så det blir på freda ist. Idag har jag fått massa gjort faktiskt. Städat barnens rum, dammat å hela köret! Å så har jag tvättat hela dagen. Lagt in lite tvätt och plockat lite i sovrummet. Och tagit bort massa kassar som bara blir liggandes JÄMT! Har ni oxå så? Att det ligger kassar med grejer i överallt? För att man är för lat för å ta ur dom med en gång? Ja sånna är vi iaf :P Men nu är dom borta, å så är det bara 1 tvätt kvar som jag ska tvätta i morgon. Så är alla lortkläder borta! Skönt. Sen väntas det ännu tråkigare om ett par dagar när tvätten ska in! =/

Och så har jag vore hos Sanna<3 en sväng :) Ville inte åka därifrån, för det va ett litet tag sen vi träffades så jag ville bara sitta å prata. Men man kan ju inte alltid få som man vill.Tyvärr!

 Igår skrev jag ju att  jag skulle skicka ner Doffe till förrådet med grejer... så blev det inte! :p Inte idag heller. Men han åkte iaf å slängde det vi hade ställt utanför förrådet den dagen vi rensade ur det. Så i morgon får han gå ner med grejerna så jag kan städa. Men ska nog städa sovrummet i morgon iaf för där är det inga grejer ivägen iaf. Man får ta ett rum i taget så ibland :p
EGENTLIGEN borde jag diska nu, men jag har så torra händer så jag orkar inte. Får göra det te möran. Haha, jag har inte tänkt på de, men ibland skriver jag duktigt orden: morgon, till, är och med. Och i bland skriver jag: möran, te,e och me. Aja man e som man e :

Just nu är Doffe nere å hämtar tvätten och sen hoppas jag att han orkar titta på den nya filmen med mig. Men annars får det bli i morgon.

Det blir nog förhoppningsvis en sväng till badhuset i möra me :) Nu ska jag gå å ta upp Natalie ur badet!

Go natt och sov som små grisar nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0