Ja så är det :p

Idag har inte hänt så mycke. Jag va med mamma på stan en snabbis. Och så har jag lagat mat å plockat lite. Älsklingen jobbar han, kvällen. Tindra har nyss somnat hon och jag strävar med att försöka hålla Emil vaken. Vill gärna att han somnar tidigt i kväll.

Till torsdan är den enda dagen som Doffe är ledig denna vecka så vi har en del saker planerade då :p Vi har t.o.m fått skjuta upp på en sak som vi ska göra på freda ist. Ja på dagen då för han jobbar natt. Blir en tråkig helg :( Kanske får ragga sällskap. Åka till mamma eller så ;p  Who know? :) 



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja, mamma är hemma, skulle jag tro, så... ;)

2010-02-22 @ 19:02:26
Postat av: Becca

Bra de du ;)

2010-02-22 @ 21:54:37
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0