Lite tidsfördriv

Namn: Clary Ingrid Rebecca Johansson
Kallas för: Becca
Stjärntecken: Våg
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Näsan, har haft i naveln.
Tatueringar: En text på undersidan armen, en stjärna på bröstet (inte själva boobsen då alltså ;)), en ängel bak på axeln och så står det Becca på ryggen där nere i mitten, haha kommer inte på vad det heter där ;)
Längd: typ 173
Skostorlek: 41
Hårfärg: Naturlig-Blond, Men just nu färgat brunt
Fräknar: Nej
Motto: Har inget direkt
Kär?: Ja klart :D
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, men egentligen inte.
Tycker du att du är attraktiv? Nja, inte direkt
Dricker du? Händer väl :)
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Olika 
Vilken parfym använder du? En av celine dions. Har en bild på den någonstans i bloggen. Men har flera parfymer, men det blir mest den.
Vad är du rädd för? Mörker, Kryp med mera...
Gillar du att tvätta?  ööh? NEJ
Gillar du berg- och dalbanor? Nepp

SENASTE..
Filmen du hyrde?
Tror det va Ice age 3
Filmen du köpte? Köpte en drös för ett litet tag sen men kommer inte ihåg vad alla heter.
Låten du hörde: Åh, det va nån i bilen. Jo! Johnny b good
Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg
Personen du ringde? Doffe
Personen som ringde dig? Doffe 
TV-program du såg? csi tror jag
Person du tänkte på?  Sanna
Boken du läste?  En bok om älvor, som jag läser för barnen
Personen du fick e-mail av? Mamma
Personen du fick brev av? Beror ju på hur man menar då. Brev får man ju jämt, men bara typ räkningar. Det är ju aldrig någon som jag skriver brev med.
Personen du fick sms av? Lena
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte? Ett par badbyxor till Tindra, fast det va Doffe som köpte dom om man ska va noga :p 

FAVORIT…
Låt:
Bla: Bad romance-lady gaga. Who knew-Pink mm
Sak att göra: Umgås med vänner och familjen
Sport: Inget sånt dret
Dryck: Dricka, vad jag än är sugen på för nån
Kläder: Mysisbrallor och linne
Film: TWILIGHT filmerna såklart! Men även Avatar är dret bra :)
Bil: Volvo
Serie: Desperata hemmafruar, hehe. Och grays anatomy

HAR DU NÅGONSIN…
Gråtit över en pojke? Ja 
Gråtit över en flicka? Ja över vänner
Ljugit för någon? Ja tyvärr
Varit i slagsmål?  Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Hur menas, men nej det tror jag inte. 

ANTAL...
Gånger du varit kär?
1 ½ gång :p
Gånger ditt hjärta brustit? Några
Hjärtan brustet på grund av dig? Kanske.. 
Tjejer du kysst? 1, haha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Just one :)  
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ja men hur ska jag kunna veta de?

 
ÖVRIGT
Vad har du gjort idag?
Varit hos tandläkaren med barnen och tränat med Doffe. Sen gjort mat och slappat
Brukar du svära mycket? Ja lite för mycke kanske
När stiger du upp på morgonen? När jag vaknar ;D
Vad har du på dig? Slappisar och linne, sockor och hela tjotahejti :) Underkläder alltså.
Vad ska du göra ikväll? Inget speciellt
Vad är du allergisk mot? Inget
Var har du ont? Ingenstans, vad jag vet?
Använder du hårspray? ja i stort sett varje dag
Kan du stå på händer? Haha, nej
Håkan Hellström eller The Ark? vet ej, inge fan av någon.  
Salt eller socker? Måste nog välja salt här. Mat utan salt skulle inte va gott.
Gillar du ketchup? Ja då, men inte för mycke. Tänk makaroner som är dränkta i ketchup, USCH! Men lagomt är bra :)
Är du glad nu? Nja mer ledsen
Var du glad igår? Både och
Vad dansar du till? All bra musik, men bara jag har nån att dansa med så.
Stockholm är..? Ok
Göteborg är..? Ok
Kan du sjunga? Nja det vet jag inte de..
Spaghetti eller makaroner? Båda
Land du vill besöka: Hm? Många, men Usa vore ju roligt å åka till. Sen är jag så dålig på å veta vad som är länder så jag skulle lika gärna kunna skriva Stockholm här för så lite humm om vilka som är länder och städer har jag. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0