Lådflickan

Idag när jag solade så låg jag och tänkte på att: tänk ifall man får cancer för det här? Det vore inte kul dä.. Ligger å skrämmer mig själv så :) Man tänker att det händer aldrig mig, men tänk om det faktiskt gör de. Men man kan inte hålla på å tänka så jämt för då skulle man bli rädd för allt och inte våga göra nåt. Och nu är det faktiskt så att jag har inte tänkt att hålla på å sola så jämt heller. Lite vett har jag att ;)



Iaf, idag har jag kört lite träning hemma. Jag och Doffe åkte iväg förut och tänkte träna på Outlet men dom hade bara personal till kl 18.00 idag så det vart inge =/ För vi kom efter de. Aja vi får försöka nån annan dag. Det är kul å träna där. Men är mest ute efter löpbanden ja. Skulle vilja ha ett, men går inte i denna lilla lägenhet.. tyvärr. Men ska skaffa ett när vi får ett hus nån gång :) De blir pärry dä :D  
Tindra sov mellan 1 timme förut vid 19.00 så nu är ju hon uppe och pigg, vill jag lova!  Fast det är 2 små natt ugglor till som är vakna oxå då så.  Ja det gör inte så mycke så länge dom inte väsnas och bråkar. Och vi ska ju inte upp till nåt speciellt i morgon heller så. Dessutom jobbar Doffe natt och då är det skönt med vaket sällskap :p Hatar verkligen att sitta uppe själv på kvällarna.

Förresten, har någon nåt bra förslag man kan göra med barnen så att dom blir trötta? Någon?

I morgon kommer Sanna hit och ska sova här. Gud va kul känner jag! :D Jag har köpt lite godis, dipp och grönsaker att dippa med. Och så skulle det gå någon film på teve så det blir nog hur mysigt som helst! :)



 


Kommentarer
Postat av: Sannus

Ja, det ska bli skitkul! :D Och vilken fin bild:)

2010-01-23 @ 00:20:50
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0