Ja i bland känner man bara så

Ja gissa vad jag tittar på? Jo paradis hotel, kan man fatta? Haha. Inget jag tittar på annars. Men det "råka" bara va på. Och då måste jag ju såklart se klart :) Vilken skit egentligen.
Jag tog med mig Natalie ner på stan förut. Och jag köpte mig ett par skit snygga skor som jag ska ha på bröllopet.
De här fast svarta


Avis? Nån? ;D
Doffe jobbar sista natten i natt sen är han ledig resten av veckan :) Vi ska försöka komma iväg och träna i morgon oxå. Medans barnen är på dagis. Skulle va såå skönt! Om nån kan ta Tindra vill säga.  Och så ska jag och Lena sola. Men det blir väl typ direkt vi lämnat barnen. Härligt :)

Nu ska jag lägga mig så Go natt!


Kommentarer
Postat av: Sannus

Jättefina! :D

2010-01-26 @ 09:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0