God morgon alla slashasar :D

Nu är jag vaken och.. pigg vet jag inte, men sådär iaf! Och ska snart gå ner till dagis med Natalie. Emil börja ju gråta för han ville oxå med men eftersom han va febrig igår så är det bäst att han stannar hemma idag med.  Jag är så jäkla förkyld, det ser ur som om jag har låge å gråtit hela natten eller nåt. För jag är så röd i ögonen. Ni vet så som man blir när man gråtit. Men det har jag icke gjort! Men de går nog snart över å då är det väl Doffes tur å bli förkyld. Uj, åh då blir det illa ska ni veta. Man hör inte annat än stånk å stön då, hahahaha :D Nej det är nog dags å få upp Doffe nu så inte Emil är vaken själv här när vi går.

Ha en bra dag! <3


Den här drinken såg väl inte lite go ut?!
Den ska vi dricka när vi går ut om 2 veckor, BIG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0