Känns inte som sönda idag :-S

Idag har jag haft noll energi. Det är så jobbigt tycker jag, när jag inte orkar göra nåt. Man kommer in sent i duschen och går drölar bara. Tror jag duscha 15.30 eller nåt :p Jag är en sån att jag gärna vill göra mig klar det första jag gör, nästan iaf. Dagen blir så tråkig när man har ännu mindre energi än vanligt. Okej, nog om de. Inatt drömde jag nåt hemskt (ja för mig är de iaf de). Jag drömde att ett par fick barn. Ja uu va hemskt va? Haha. Ett par jag inte tycker ska ha barn. Men sen drömde jag i samma dröm typ att jag bråka med en som jag inte tycker om, och som det har vore en hel del bråk med. Och jag sa massa saker jag ville ha sagt. Jag skällde å jag vet inte vad. Det va sköönt. Önska att jag våga säga till mer i verkligheten oxå! Konstiga drömmar är oxå, haha. Dom jag drömde om som fick barn, för det första så födde hon hemma. Och hon va ju uppe å gick de första som om inget hade hänt. Oxå fråga jag vad hon fick och hon sa att de va en pojke. och dom hade sett på ultraljud att dom skulle få en tjej. Iaf, och sen så kommer mamman till hon som födde till mig å sa att hon (barnet alltså) skulle heta Jennie. Å då var det helt plötsligt en tjej. Hon ljög alltså för mig, hon som födde. Ja konstig dröm :p 
Städat har jag faktiskt gjort lite grann trots noll energi. Och i morgon åker vi till Glava på kalas. Blir nog trevligt :)  

Haha, tyckte denna bilden va lite rolig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0