Lite ensamt

Va ju på badhuset förut, och det va kulit :) Roligt när någon annan vill följa med, och roligt för barnen när dom har en kompis och leka med. När vi kom hem så åt vi kvällsmat och hängde upp den tråkiga tvätten. Ett ont måste! Nu har Doffe åkt och jobbat och jag har satt på sex and the city filmen . Mycke bra den!  Och barnen har somnat. Så här sitter jag i ensamheten :p Tänkte skriva att jag ska lägga mig snart men kom på att jag måste va uppe och vakta en auktion på tradera som slutar 00.15. En overall till Emil. Hoppas jag får den. Men det ska jag att se till ;) bara inte priset blir för högt då. Vet inte riktigt vad vi ska göra i morgon. Jag ska iaf med Sanna och panta, är det tänkt iaf. Och sen blir det nog en sväng till Marre barre ;) hehe.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Eldarfelicia

I love this page.

2011-01-04 @ 07:23:25
URL: http://eldarfelicia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0