Lördag den 2 januari 2010

Kanske är dags för mig å göra ett inlägg efter att ha hoppat över en dag :P Har ni haft det trevligt över nyår? Det har iaf jag. Finns väl inge mer å säga om det. Vi åt mat och satt å pratade hela kvällen. Klockan gick OTROLIGT fort tills hon var 00.00. Inte klokt.
Ja nu är jag den enda som är vaken här hemma :p Doffe jobbar så han är väl vaken men han räknas inte just nu  ;) Men barnen sover. Har lust å gå till badhuset med dom idag men vill inte gå själv. Och vet ingen som vill gå med. Frågade Sanna men hon kommer antagligen å sova länge. Och sen tror jag inte hon vill heller. Allstå det hade inte gjort mig nåt å gå själv med dom till badhuset men det är lite svårt när man har 3 barn med sig och särskilt eftersom den minsta är så liten. Hon kan ju liksom inte gå därinne själv, hehe. Och sen så måste man va beredd ifall nåt skulle hända. Får kanske gå ut å gå med dom ist. Inte lika kul kanske, men vad gör man? Vecka 5 ska Natalie börja på nåt som heter Funky kids. Och det är på lördagar på hälsokompaniet. Blir nog väldigt kul för henne! Nu har Emil vaknat och frågar efter Sanna nästan direkt :) Hehe, godingen min <3 Nej nu måste jag nog gå och lägga i en tvätt i maskin. Har överflödigt med tvätt :p 
Ha en bra dag!  

Tindra gör nästan alltid grimaser när man ska ta kort :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

VAAAAAAAA?! Frågade han efter mig? Nej jag dör :D

2010-01-02 @ 12:46:00
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0