Sex and the city in my heart <3

Jag hade så jäkla kul igår och skrattade mycke. Många gånger själv åt grejer som inte Sanna då tyckte va så kul ;) Men det hade jag iaf! Haha :D Alltid när jag är med Sanna <3 Och idag med förstås :) Vi har inte gjort så mycke idag ändå. Har inte hunnit med nåt alls. Mamma fyller ju år så vi va till henne en sväng. Det är de enda vi har gjort. Dagen har gått som fasiken. Å nu sitter barnen å tittar på film. Emil å Tindra är snoriga å hostiga =/ Emil hosta så han spydde flera gånger i natt och hoppas inte på en sån natt till. Nu när Tindra oxå är tät. Hon har sån där falsk krupp som man kallar det. Så jag hoppas det går bra med henne oxå! När jag ändå är själv eftersom Doffe jobbar. Jag har ju Sanna att ringa till om det skulle va nåt som tur är :)

Och sen en helt annan grej; Jag har inte tagit ner adventsljusstakarna än! Haha, tragiskt. Men får försöka göra det till veckan. Doffe är ledig nästan hela veckan, yeay! :D Så kanske kan få lite hjälp av honom. Man kan ju alltid hoppas iaf! :)  

Puss och hej nu får ni inge mer av mig :) 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jobbigt att alla barn verkar bi så sjuka efter 2:a sprutan, Julia hosta så hon spydde 4 nätter, hoppas det inte blir så för Emil :( och hoppas alla barn kryar på sig snar, och du oxå då förståss om du fortfarande ä dålig :)

2010-01-24 @ 23:42:48
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Sannus

Klart du kan ringa :D Jag hade också väldigt roligt <3

2010-01-25 @ 00:35:37
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: becca

Ja han har ju astman oxå så när han är förkyld så blir den värre med =/ Men det va bättre med Emils hosta i natt iaf. Men jag är bättre iaf :)

2010-01-25 @ 13:40:51
URL: http://sannasangel.blogg.se/
Postat av: Hermanfrida

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-01-27 @ 13:42:15
URL: http://hermanfrida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0