Finns det något svar?



Idag har familjen vart på badhuset, och denna gången köpte vi årskort till barnen. Det lönar ju sig!

Jag kommer inte att kunna sitta vid datorn nåt mer under helgen, för i morgon drar vi till Glava för Doffe ska greja med bilen. Hoppas det blir rätt bra väder så att man kan va ute nåt.
Jag och syrran va och solade förut å så gick vi en sväng på stan och jag köpte mig 2 behår, 1 linne, 1 trosa och till Tindra ett par sockor ( typ mockasiner tror jag) Vet inte riktigt vad det heter när det är plast under? Hehe.  Det är ju verkligen nice price när det är halva reapriset ;) Och så köpte jag doppresent till Lukas & Neo. Så nu är presenterna å allt avklarat till Bröllopet/dopet :)

Nej nu har jag inte tid att sitta här..

Ha en trevlig.. natt! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0