Måste bara få säga att ni nog har fått...

Måste bara få säga att ni nog har fått detta liite om bakfoten. Lite grann iaf. Då det inte bara är 1 person som får mig att känna såhär. Utan det är hela livet som är emot mig just nu. Allt känns bara jobbigt. Och jag vet att vissa inte klarar av att man "klagar av sig" här på bloggen. Utan bara tycker att man borde rycka upp sig. Men det är inte alltid så lätt. Så därför skiter jag nog i att skriva alls. Ja, jo jag vet, jag borde strunta i vad andra tycker och köra mitt eget race. Jo men jo säger jag bara om den saken. Problemet är att man bryr sig för mycke om vad andra tycker. Men ändå inte liksom. Ni är iaf jätte gulliga ni som bryr er <3 och jag försöker verkligen ta tag i mig själv så gott det går. Men livet och känslorna är ju som en berg och dalbana! Så är det ju för alla. Man får andas och helt enkelt hoppas på att man inte spyr, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0