Tisdag då banne mig

Så är det. Inte mycke att göra åt. Alltså shit va kass jag känner mig inombords. Vet varken in eller ut, bak eller fram. Banne mig! Just nu får jag nog inte ur mig nåt vettigt, sorry! Men ska iaf försöka lägga ut lite bilder från resan. Som by the way va helt suverän! Fint väder med sol varje dag. Och ungefär 30 grader i skuggan. Vi gick upp, åt frukost och satte på oss badkläder och gick ut och bada och sola, ungefär varje dag. Utom de dagar vi gick på någon marknad, vilket bara va typ 1 dag i veckan :p Senare på dagarna kanske vi tog en sväng på stan och kolla. Super skönt!

 Och så kommer man hem till Sverige igen och blir depp, här är det minsann inte så härligt och underbart. Nej fy sjutton! Ja jag hänger läpp. Vill dit igen. NU helst! Ja, ja, ja jag vet att man ska se det positiva i det mesta och bara ta vara på de bra stunder. I det här fallet så gör jag ju det, fast jag är depp att inte få vara där längre. Jag skulle lätt kunna bo på ett sånt ställe halvårsvis, LÄTT. Fast då fattas det bara att jag blir rik först. Eller att vi blir rika först rättare sagt.

Sen en grej till varför jag är så depp är för att jag har det lite jobbigt just nu. Men vad det är vill jag inte gå in på. Det är för personligt. 

Men iaf, vet inte om detta blev så vettigt men som sagt bilder lägger jag in senare idag eller i morgon. Det spörs om jag orkar :p


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller tummar för bilder snart ;). Hoppas du inte är depp för länge och att det inte är för allvarligt det andra du ä depp för. Kram

2010-06-08 @ 15:32:31
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0