Tråk - Lörda

Hejsan allesammans!
Lörda i dag då.. Och Doffe jobbar natt denna helg så det är rätt så tråkigt och ensamt. Jag försökte mig på att gå på stan med barnen förut. Vilket inte gick så bra kan jag säga. Då Natalie och Emil inte lyssnade ett dugg och bara sprang runt i varje affär, typ. Så det vart att åka hem rätt så fort faktiskt, med gråten i halsen typ. 

Alltså det är nästan bra att det är sånt dåligt väder, just nu tycker jag det iaf. För jag har as tråkigt och hade det varit super väder hade jag nästan haft ännu tråkigare. Och varit ännu mer sugen på att gå ut.
Saknar Marmaris STORT! Kunde dricka öl varje dag och va uppe sent, och ute sent ;P Det va ju  varmt ute dygnet runt oxå.  Fy fasiken så underbart! Nästan så jag ångrar att vi åkte. För då hade jag aldrig vetat hur fantastiskt det är och hur tråkigt man lever här. Egentligen. Men vi ska tillbaka nästa år så är det bara. Fast då får det nog banne mig bli i 3 veckor (eller 4) :) Bara resan är betald så bokar vi en ny :) Och den ska bli betalad fort! Men har lust att åka en gång till detta år... men det kan jag ju inte så :(

Nej banne mig!

Gör ni idag då?

Kommentarer
Postat av: Söstr di...

Jag vet hur det är å ha m barnen ibland. Speciellt när dom inte lyssnar... Man skäms ju skallen av sig. Nej, hade ni aldrig åkt så hade du ju inte vetat vad du saknar.. Kanske vore det bästa ibland.. Funderar på att bli med nästa gång. Det hade varit kul!

2010-06-13 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0