Lindex

Det dom berättar är ju egentligen helt otroligt. Aja nu va det inte de jag ville skriva om! ;P

I förrgår va jag med Tindra till BVC på 1½ års kontroll, och nu har hon feber (IGEN) efter sprutan. Känns inge kul när hon hade bleve bättre. Men förhoppningsvis är hon bättre i morgon!
Igår va vi hos mamma och åt tacos, gud så gött! Och  i dag ska vi till Glava, för Doffe ska till jobbet mellan 12-16 och efter det ska han greja lite med bilen. Så det blir en sväng först till syrran och sen till pappa.
I kväll ska jag till lindex på modekväll, man får 25% på hela köpet (om man har med en lapp som man fått där). Så jag va nere igår och la undan överdragsbyxor och kalsonger.

Vad ska ni göra idag?


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0