Mycke folk i Karlstad

Ja och myskväll har det varit! Vi kom väl hem från pappa vid 19.30-20.00 och så följde min äldsta systerson med hem och ska sova här i natt. Vi tände massa ljus och satt och måla påskbrev <3  Jag kan säga så här att jag va inte klar med mitt påskbrev när den timmen hade gått, haha! Noga? Nja ;) Blev lite grejer på Ikea oxå men faktiskt inte så mycke som det brukar, men bra va väl de egentligen eftersom det blev lite grejer på typ alla affärer vi va inne på. Köpte bla: Krukor, en lampa, regnset till Emil, påskägg, duschcreme, glas till mamma, ja m.m.

Dom vill ha mig till soffan nu för att kolla på film så det är väl bäst att jag masar mig härifrån ;)

Go natt och sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0