Nu är det väl...min grej antar jag

Neej, nu vart jag ju lite depp här =/ Kan inte direkt säga varför, men det suger egentlien förjävligt alltså! Jag borde inte tänka på det... men hur lätt är det eg? När det inte blev som jag så INNERLIGT ville!.. Fy såå tråkigt =(( Man blir ju bara påmind om och om och om igen.

Ja men det känns väl bättre i morgon..

Förresten! Tindra hade 40,8 i feber förut, inte kul de heller. Hoppas VERKLIGEN att hon är bättre i morgon. Jag gav henne alvedon och sökte lite om hög feber på google och såg att ipren supp tydligen sänkte febern ännu mer. Sånna har vi ju kom jag på men hade ju redan gett henne alvedon så det får bli sånna i morgon om hon är lika dålig. Vi har iaf bestämt att jag ska åka till verkstan när det öppnar ( ja, om hon inte är feberfri). Vill va säker på att det inte är nån annan skit som gör henne sån här.
Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp.

Go natt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0