Sisters always

Idag hände de! Natalie tappa sin tand :D Och då vet ni vad det betyder? Just de, att tandfén kommer inatt! :)) Men vilken stor glugg det blir då, där det ändå ha suttit en mini tand :p Men de nya ska ju få plats oxå så.

Gud va godis sugen jag är då! Har inte ätit något sött what so ever den här veckan och nu börjar man få lite abstinens, hehe ;P Men duktig är jag :) Och jag SKA hålla mig tills på lörda, så är det bara. Vi har ju faktiskt ett öppet paket med kakor (som inte jag har öppnat) och jag har inte velat tagit en enda faktiskt! Vill fortf inte. Men det blir ju gärna så, att förbjuder man sig att inte äta nåt blir man bara mer besatt typ. Så det funkar inte å göra de. Men man kan ju dra ner på de iaf.

Syrran med familj va här en snabb sväng förut och jag fick ett halsband av henne :) Tack så mycke <3  Gullig hon <3  Så här såg det ut iaf




Kommentarer
Postat av: annelie

gud vilket fint halsband=)

2010-03-13 @ 17:42:15
URL: http://anneliestensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0