Min kropp är ur funktion

Vart tog energin vägen?? Inte för att jag brukar ha så mycke men nu har jag verkligen ingen alls! Fy så tråkigt. Jag längtar efter sommar och sol! Jag längtar efter att få göra nåt kul! Ja jag längtar verkligen efter lite energi! Men tror på att sommaren ger mig lite... när den nu kommer?  
Jag menar va fasiken är det för väder idag?! Snöat i massor minsann, usch! 

Igår vart de ingen färgning på mamma. Vi orka inte, men ska dit och göra det i morgon när Doffe är ledig. Blir lite lättare då han kan se efter barnen under tiden.  

Just nu tar jag en paus ifrån plockningen. Jag håller på å viker in tvätt, och det är nog det TRÅKIGASTE jag gör!  Är nästan klar, men fy alltså =/ Sen tänkte jag börja med maten. Ska steka kyckling i ugnen och göra nån sås te de, med pommes till.

En grej som gjorde mig jätte glad idag va att Sanna ville träffa oss dagen efter hon kommit hem från Taiwan :)) Det gjorde mig faktiskt alldeles varm <3 Och vi ska äta TACOS! :)

Ja jag vet att jag inte lagt ut några mer klipp angående de där jag skrev om tidigare. Inte för att jag vet om någon är intresserad, men det skiter jag i ;) Haha! Finns kanske någon som väntar på fortsättningarna :) Lägger nog ut några nu efter detta.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart jag vill:D <3

2010-03-21 @ 14:49:42
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0