För mycket

God morgon allihopa!

Ni har inte glömt att skruva fram klockan nu då? ;) 

Idag fyller min systerson Hampus 8 år! Grattis sötiz <3

 

Så vi ska dit senare idag och fira honom.
Vet inte om det blir så mycke mer  än det och  lite vardagssysslor oxå som vanligt ;p

Kanske kommer in lite senare och skriver. Jag känner inte så mycke för att skriva just nu då jag irriterar mig så oerhört mycke på en person, och då blir det gärna att jag vill skriva om det. Men det tänker jag INTE! Så därför skriver jag inget mer just nu iaf.  


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: tack! min kompis kommer bli jätte glad :-)



Allt bra idag?

2010-03-28 @ 10:57:08
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0