Utkast: Mars 29, 2010

Hellujsaan och GO möran :)

I går va jag allmänt irriterad hela dagen, MEN idag är jag faktiskt riktigt glad ;D

Doffe jobbar kväll nu i 3 dar, ledig torsdan och sen jobbar han natt hela påskhelgen. Eftersom han missar all påsk mat så har jag lovat att göra sån mat här hemma nån dag :)  Ja idag vet jag inte vad det blir för mig och barnen. Funderar på att åka till mamma, kanske?  Tråkigt väder som vanligt är det =/ Hoppas solen kommer fram snart!

Åh, jag har hittat en sida som jag tycker väldigt mycke om. Ni kan kolla in den HÄR ,om ni vill. Där finns det änglar, älvor, drakar, spel, bälten + spännen och massa mer! Jag har tänkt att i första hand beställa doftvax, men får nog inte göra det än. Då jag redan har skickat efter saker från andra ställen, men nån dag  iaf :D   Är även sugen på att köpa linser då. Aja, vi får se vad det blir.

VAD SKA NI GÖRA IDAG?




 
Haha jag bjuder på dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0