Nåt intressant kanske?



Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Om man inte går in och skriver minst ett inlägg varje dag så liksom försvinner fantasin lite, eller hur ska jag förklara. För det känns lite jobbigt å berätta vad man gjort varje dag från det man blogga sist. Det är nästan mycke lättare å gå in å göra ett inlägg direkt man har en tanke. Annars blir det som bortblåst.

Ni vet mamma har ju träffat en kille som bor i London? Nej det vet ni ju inte, hehe. Men hon har iaf det och han kommer snart å hälsar på :D Dom träffades på facebook för typ 1 halvår sen. Och snart träffas dom på riktigt för första gången. Dom har ju chattat med camen å så, så dom har ju iaf sett varandra varje dag. Ja jag tycker det ska bli jätte kul å träffa honom ja :) Han verkar jätte trevlig! Men det är ju detta med engelskan då, hmm.. Haha, som jag är så bra på ;) Men det löser sig nog. Man får tänka att det är värre för honom som kommer hit själv å inte känner nån.

Nu är det Tindras tur å bli sjuk =/ Hon hade feber  nån dag förra veckan och nu har hon fått de igen. Plus kruppen då. Inte kul detta! Emil är iaf bättre! Det är ju bra. Men då vakna han vid 3 inatt och gråt för att han hade ont i tån. Jag kolla å antagligen  är det nageltrång. Jag försökte få upp nageln men till att sitta där kl 3 på natten å göra nåt sånt, nä de funka inte. Har tappat bort den riktiga nagelsaxen oxå så jag får försöka leta upp den idag. Får se om han har ont av de när han vaknar. Tindra vakna vid 7 hon, men har väl somnat till 3 gånger sen dess så nu sover hon igen. Stackars liten =/ Men skönt å va liten å bara få kunna sova när man vill när man är sjuk.

Nu finns det 3 fyror lediga på arvika bostad så nu har jag fyllt i en intresseanmälan för 2 av dom :) Den tredje va så jäkla dyr. Så nu kan man ju hoppas att de är något att ha och att man isf får nån av dom. :) Vi vill ju helst till hus men eftersom bara 1 av oss har en inkomst så får vi ju inget lån och inte har vi sparat undan några pengar så då får man försöka lösa det på annat sätt i väntan på hus nån gång. Och det börjar kännas lite för trång här. Eller det har de ju gjort länge då men man får ju stå ut ;p  Ett minus med dessa lägenheter är ju att inflyttningsdatumet är den 1 juni och då är ju vi i Turkiet, hmm? Aja, det kanske löser sig isf.

Idag ska vi inte göra ett dugg, jag ska väl försöka att plocka lite. Diska å sånt som man måste göra. Doffe jobbar dagen han i 3 dagar, eftermidda 2 dagar sen är han ledig i 5 :D super duper dä.

Ha en braig dag nu :)

P.s Och jag är inte ett dugg avis på Sanna som just nu är i ett varmt Taiwan ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

;) Kooooooooz

2010-03-08 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0