Jag tänker alldeles för mycke!

Efter att ha haft en helg och en dag med en känslomässig dykning så hoppas jag på en bättre fortsatt vecka. Fast det spörs väl!
Har iaf haft en bättre eftermiddag med Doffe och Barnen. Med lite myx och lek :) När jag har sånna här dagar så är jag verkligen glad för att jag har min älskade man och barn <3  Ni betyder allt för mig! 

I morgon väntas ett besök av syrran på eftermiddan iaf. Och Doffe skulle med sin bror på förmiddan och hjälpa honom med bilen. Och då ska jag nog passa på att städa lite medans barnen är på dagis.

Alltså jag försökte 1 kväll under helgen att lägga mig tidigare, så att jag skulle va mer utvilad. Men vaknade flera gånger den natten. Så nej jag sov inte så bra och inte Tindra heller. Gjorde iaf ett nytt försök i går och la mig tidigare, men vad tror ni? Precis, jag sov bättre men inte så bra. Utan vakna några gånger då med. Fast Tindra sov bättre än sist så sov hon oxå lite oroligt.. ? Varför ska hon sova oroligare när jag lagt mig tidigare? Fast hon har somnat nån timme tidigare än mig. Hm? Har nog inte att göra med att jag lagt mig tidigare men.

Ska iaf lägga mig nu, eller vi ska lägga oss nu. Tindra är fortf vaken idag. Hon är väldigt trött då så somnar nog alldeles strax. Men ska hinna till sängen före hade jag tänkt :p

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är precis så du får tänka, att du har Doffe å barna =). Man tänker för mycket ibland och då får man försöka slå bort det och tänka positivt. Och tänker man för mycket och ingående på någonting så förstoras det upp mer för sig själv än vad det egentligen är (med det mesta iaf, men inte allt. och nu vet jag ju inte vad du grönnar på).



Och om det är med den personen eller så som du skrev något om i förra inlägget så måste man tänka att personen tycker i alla fall om mig som jag är (gissar att det är någon som du känner väl eftersom den betydde mycket för dig) men man behöver inte vara bäst. Och sen tror jag att ingen är bäst eller sämst, men man tycker om folk på olika sätt och för mig är det många som är på förstaplatsen av vännerna =)

Nu blev det långt och rörigt men hoppas du förstår vad jag menar på ett ungefär =) Kram

2010-05-11 @ 08:10:28
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0