Love is just fanatstic

Har nyss tittat på desperata hemmafruar och det är att bra spännande nu.
 Ja jag och Alex tog oss ju en spring/gå tur förut och det va skönt. Vi gick-sprang-gick-sprang-gick, ja ni fattar. Eftersom ingen av oss är så vana att springa så orka vi inte så mycke,  ja jag orkade väl lite mer då ;) Men en snabb promenad är lika bra så skit samma egentligen. Skönt va de iaf, tyckte vi båda! Så vi ska  försöka klämma in en tur i morgon igen. Ja det är skönt att ha en promenad/spring kompis. Ja jag har ju Frida i bland oxå! Det är att bra pärry dä ;D Tur att några vill, haha!

Snart ska jag och Tindra lägga oss, alla andra sover redan dom. Doffe la sig inte i morse efter nattjobbinga så han la sig väl strax innan 21.00. Nog väldigt välbehövligt!
 
Alltså va jobbigt det är att inte ha några nya bilder att visa upp här på bloggen, men våran kamera har gått i sönder! Prata på max otur nu när vi ska till Turkiet oxå. Vi har iaf fått låna en av pappa men det är ju en vanlig (alltså inte digital)Hm? Heter det digital? Lät så dumt på nåt vis när man sa det :-S ja men ni fattar säkert ändå :) så jag kommer ju inte kunna lägga in några bilder från resan att visa heller =/ Fast jo just det som tur är har jag ju en mobil som tar sådär bra bilder. Så jag får ta några med den som jag kan visa. Så vi får nog satsa på att köpa en ny snart. Ett MÅSTE liksom!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Annars kan ju ni få låna min "gamla" kamera under resan om ni vill? För jag ska ha min nya och så ska jag nog fråga pappa om jag får låna hans nya digitalkamera.



Den grå menar jag alltså att ni får låna, om ni vill. Blir ju inte SUPERbra bilder men något iaf:)

2010-05-12 @ 08:40:55
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej! Är ju roligt att ha egna kort:)



Ja såklart! Är lite sugen på en picknick under helgen om det är fint väder:)

2010-05-12 @ 09:27:25
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Erlandsabrina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 12:29:51
URL: http://erlandsabrina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0