Raderade

Raderade mitt inlägg om tankar. Fåniga saker :p

Vet ni? Igår stod jag ute på balkongen en liten sväng inna jag la mig för att kyla ner mig lite. Och vaknar upp med minst 10 bett på mitt ena smalben. Och nåt bett på armen som kliar. Ja inte märkte jag att något bet mig. Måste ha varit knott?

Om 2 timmar ska jag till tandläkaren och ska lämna barnen hos mamma före. Idag gör Doffe sista natten innan han är långledig. Skönt! Och han börjar inte förrän 10 i kväll, oxå skönt :) Sen jobbar han 3 dagar till innan vi åker på våran underbara resa! Behövliga resa. Ja fast han skulle nog jobba extra en dag den här veckan så det blir 4 dagar då ;p

Nej jag har precis duschat och sitter här i handduken, måste kanske börja göra mig klar. Natalie och jag har inte ätit frukost än så det är nog dags för det nu.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0