Blaha typ


När Doffe lämnat barnen på dagis så åkte vi å träna en sväng. Sen hem och slappa lite :p Hämta barnen, Natalie åkte och lekte. Slappa lite till, laga mat. Doffe diska nångång däremellan. Sen var vi så duktiga och tog in ALL ren tvätt, och då ska jag säga er att det var MYCKE. Kändes jämt som en tung börda som släppte från axlarna på oss, SKÖNT! Sen bädda vi rent i sängen oxå :)

Och imorgon ska jag tvätta mellan 10-13 så det blir mer ren tvätt, men får väl försöka ta in det right away så det inte blir så mycke på en gång. Ja allt som torktumlas vill säga.

Doffe åker strax till jobbet och jag ska passa på att lägga mig när han gjort de. Vill komma i säng i tid idag så jag är någorlunda pigg till möran, så vi inte behöver komma försent till skolan VARJE dag.

Puss å gonatt mä er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0