Dirty dirty dancer

Under dagen idag var det kämpigt att hålla på så det blev faktiskt inte såå mycke gjort innan barnen kom hem :p Men plockat, torkat golvet i köket och diskat har jag iaf gjort nu under kvällen. Duttig da ;) Imorgon ska jag med pappa till Karlstad så det blir att åka och träna direkt jag lämnat barnen vid 9, för måste åka härifrån innan halv 12.
Doffe har nyss åkt till jobbet och jag ska lägga mig. Tindra tjatar på mig om att jag måste komma så det är väl bäst så hon oxå somnar.

Till fredan ska förresten min syster på ultraljud :) ska bli spännande å få höra vad som väntas :D
Hon har 4 pojkar och 1 tjej redan så det vore ju lite kul med en tjej till. Men man vet aldrig, det får vi se till fredan helt enkelt :)) 

Puss och gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0