I'm done with you

Yes box underbart!

Inte så underbart att det snöar då men.. =/ Men visst är det lite mysigt med snö men nja det kan kvitta ändå. Idag har jag och älskling varit och tränat och innan det så va vi nere i förrådet och rota lite bland grejerna. Va tvungen att leta upp en overall till Tindra som är efter Natalie, och fy fasiken va grejer vi har! Bara tryckte in allt igen ungefär och tänkte kanske ta en dag och rensa där snart. Beroende på om mina medhjälpare kan ;p Mycke roligare om man är flera :)

Vi har nyss ätit mat och sitter just nu och äter pepparkakor med mjölk. Mumma!

Barnen tog ju kort på dagis igår och här är resultatena :)



Sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mina gullisar!! <3 Kan inte du skicka de här bilderna till mig på mobilen? :)

2010-11-10 @ 13:54:48
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0