Livet leker

Ja med detta vill jag skriva att jag är hur nöjd med livet (för det mesta då ;)) som helst just nu. Har ju min underbara man och barn, och sen jag och Sanna börja komma riktigt nära varandra så känns allt toppen. Fan va nice å ha en sån BRA vän! Då känns ju allt så mycke mer toppen :) Och Frida som oxå är en BRA vän! Glad att jag har er, som fasiken å! 

Folk som är falska och konstiga klarar man sig utan och jag kännt att jag verkligen inte orkar lägga energi på de som håller på så. Varför må dåligt och umgås med folk man egentligen inte vill? Och hålla ett falskt leende, nej det är verkligen INTE min grej!
Förr kanske jag var liite mer sån, men absolut INTE längre. Det är ju bara falskt, och det vill jag ju verkligen inte vara!

Känner liksom att livet är på väg åt rätt håll nu än vad jag kände för kanske 1-1½ års sen. Och det har jag ju bara mina underbara vänner att tacka för! ♥
Och mina man som stöttar mig i allt och finns vid min sida i vått och torrt. 

NI FÅR MIG ATT MÅ BRA :)

 





Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt du är! Du är också en riktigt bra vän vettu:)

2010-11-18 @ 21:07:25
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Frida

dä samma :)

2010-11-18 @ 21:59:23
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0