Only you are what I need

Godmorgon på er!

Jag blev ju världens lyckligaste när inte Minnah åkte ut igår alltså :D Har inte fattat varför Linnea varit kvar så länge men nu äntligen! Yes!  Både Sanna och Martin var här och idolmyste men barnen var ju små monster under tiden, för det går ju inte att vi vuxna kollar på teven :p  Hehe. Men dom somna rätt tidigt ändå, vid typ sådär 22.30 sov dom iaf!  Martin åkte härifrån samtidigt som Doffe åkte till jobbet vid 22.00 och när Idol var slut så färga jag håret på Sanna och sen kolla vi på film. Det blev ju lite sent som vanligt när hon sover här, men jag älsker´t! 

This one kolla vi på iaf


Jag vet inte riktigt vad det blir idag, kanske ska vi sova hos Sanna, kanske hon hos oss, eller kanske inte alls. Ja det märks!

Nu ska jag se vad det finns för nåt att äta till frukost.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nicolaselin

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-01-10 @ 10:19:24
URL: http://nicolaselin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0